piątek, 20 września 2013

Dzisiaj rano miałam logowanie na zajęcia i muszę przyznać, że mój plan zajęć wyszedł całkiem nieźle :) Rozpoczęłam dzisiaj aquadetox. Fajna akcja. Jeszcze ciężko mi cokolwiek powiedzieć o niej, ale jak pojawią się jakieś efekty to dam Wam znać :-) Dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby kupić czerwoną herbatę, ponieważ napar z niej powoduje spalanie tłuszczów. W sklepie nie znalazłam czerwonej herbaty, więc kupiłam:
Zanim przeczytałam skład wydawało mi się, że będzie przepełniona różnymi środkami chemicznymi, ale nie była! GreenMix tea to połączenie zielonej i czerwonej herbaty z pigwą i trawą cytrynową. Opakowanie zawiera 20 torebek, zapłaciłam za nie około 3,50. Z pewnością wrócę do tej herbaty. 

To są ciasteczka owsiane. Kosztują około 1.30 zł. W opakowaniu znajdują się dwa ciastka, mają łącznie 155 kcal. Tutaj akurat mamy owsiane z żurawina, ale dostępne są także w innych smakach i z innych zbóż. Mi najbardziej odpowiadają jęczmienne z siemieniem lnianym. Uważam, że takie ciastka to ciekawy pomysł na przekąskę :)

Trochę odbiło mi się światło jak robiłam zdjęcie :< Od 18 września w kioskach jest najnowsza Superlinia. To już trzeci numer, który kupiłam i muszę przyznać, że lubię ją czytać. Jeżeli chodzi o ćwiczenia to dzisiaj robiłam Skalpel Ewy Ch. :) A jutro planuję biegać albo iść z siostrą na basen. 

A teraz dla Was piosenka :

Miłej nocki :*

1 komentarz:

  1. Mhhh herbatka . Uwielbiam herbaty . A zimą to piję je na okrągło . : ) Bardzo przydatny blog . : )

    ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń