środa, 18 września 2013

siemanko ;)

Dzisiaj ułożyłam sobie plan na nowy semestr, nie wiem jeszcze co o nim myśleć :> W piątek zobaczymy czy będzie taki jak chcę.

Kupiłam pokrzywę i piję ją od kilku dni. Pokrzywa ma wiele właściwości np. usuwa nadmiar wody z tkanek czy poprawia wygląd włosów, skóry czy paznokci.


Zdaję sobie sprawę, że lepiej by było, gdyby ta herbatka nie była w torebkach, więc następnym razem dokonam właśnie takiego zakupu. 



Tak wyglądała torebka :D O dziwo pokrzywa mi smakuje. Jest całkiem dobra. Nie widzę jeszcze żadnych efektów, zobaczymy co z tego będzie, ale generalnie polecam pokrzywę ;-))


Kolejnym napojem, który bardzo lubię jest zielona herbata <3 Piję ją od dawna! Na temat zielonej herbaty poczytajcie więcej tutaj


Tutaj natomiast mamy płatki owsiane, które od jakiegoś czasu lubię jeść na śniadanie. Są bardzo zdrowe- mają dużo witamin, a także są bardzo sycące. Można je przyrządzić na wiele sposobów np. tak:


To była wersja z kefirem, gruszką, owocami goi oraz cynamonem, który przyspiesza metabolizm! :D

Od niedawna zaczęłam być włosomaniaczką. Postanowiłam kupić nowy szampon, bez SLS i SLES i mój wybór padł na Babydream z Rossmanna. Kierowałam się opiniami innych włosomaniaczek, bo sama dopiero ucze się czytać składy. Zrobiłam dla Was nawet zdjęcie :

                                         

Jeżeli chodzi o ćwiczenia w tym tygodniu to byłam na basenie i biegałam, dzisiaj też mam zamiar coś poćwiczyć, ale nie wiem jeszcze co dokładnie. Na pewno muszę zrobić dzisiejszą część wyzwania, o którym pisałam we wcześniejszym poście. Pojutrze zaczynam aquadetox.

Pozdrawiam Was serdecznie ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz