niedziela, 15 września 2013

niedzielka :)

Cześć :-)
Jak mija Wam niedziela? Dla mnie to jedna z ostatnich niedziel w moim rodzinnym domu, bo potem wracam na studia, więc spędzam ją w rodzinnej atmosferze. Jeszcze o tym nie wiecie, ale jedną z moich pasji i ulubionych zajęć jest oglądanie filmów. Kocham kino! Kiedyś nawet była koordynatorką projektu filmowego. Ale do rzeczy...Otóż wczoraj byłam w kinie na filmie "Sierpniowe niebo.63 dni chwały". Film bardzo mi się podobał, ponieważ pomysł połączenia czasów Powstania Warszawskiego ze współczesnością jest moim zdaniem genialny. Dodatkowo w filmie została wykorzystana muzyka Hemp Gru, co uważam za pewnego rodzaju nowość, która sprawdziła się znakomicie. Moim zdaniem, jednak, ten film mógłby być dłuższy... Poniżej załączam zwiastun:

 
Kolejną rzeczą, o której chciałabym Wam powiedzieć jest mój udział w akcji Aquadetox. Akcja polega na tym, że przez 14 dni pijemy zalecaną ilość wody czyli 30 mililitrów na każdy kilogram ciała, dostałam już notatnik ;) Startujemy 20 września, zachęcam Was do dołączenia! Więcej szczegółów u organizatorki : http://fitnessmamy.blogspot.com/p/aqua-detox-14-dni.html
 
 
 
Dzisiaj, natomiast, zaczynam inne wyzwanie. Natknęłam się na nie wczoraj i bardzo mi się spodobało. Szczegóły tu: http://www.pieknaiwysportowana.pl/2013/09/boski-abs.html Ciekawe jaki będzie rezultat :) Dam znać.
 
 
Może będzie tak? :D Zdjęcie pochodzi z serwisu vitalia.pl
 
Miłej niedzieli! :-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz