czwartek, 26 września 2013

Do biegu, gotowi, start!

hej :-)

Bieganie było sportem, który lubiłam najmniej. Było, ale już nie jest. Dzisiaj biegałam drugi raz i muszę przyznać, że...coraz bardziej mi się podoba. Biegam około pół godziny, umiarkowanym tempem- dwie minuty marszu i dwie minuty biegu. Nie chcę od razu dostać zwału, dlatego też zbytnio się nie forsuję. Muszę przyznać, jednak, że taki bieg daje mi trochę w kość, ale to dobrze :) Nie wiem czy wiecie, ale bieganie to najlepszy sposób na zredukowanie tkanki tłuszczowej.


Na zdjęciu ja w moim nowym stroju do biegania. Jak wiecie, dzisiaj w lidlu można było kupić ubrania sportowe.. Nabyłam więc: dwie bluzki, kurtkę, spodnie, czapkę i rękawiczki. Jestem bardzo zadowolona z zakupów!!!

Jeżeli chodzi o moją dietę, to w tym tygodniu troszeczkę odpuściłam. Wszytsko z powodu moich urodzin, które były we wtorek. Ale nie mam zamiaru wrócić do starych nawyków. Drobne potknięcie nie przekresla tego, co do tej pory wypracowałam :))


Pozwalacie sobie czasem na takie małe oszustwa?


Ten fragment filmu niech będzie dla Nas wszytskich motywacją! Nie można się poddawać. Nigdy!

"Poddający się - nigdy nie wygrywa, a wygrywający - nigdy się nie poddaje." Napoleon Hill

Trzymajcie się ciepło!

12 komentarzy:

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/09/rozdanie-kosmetyczne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Twój blog idealnie wpasowuje się w moje aktualne zainteresowania:)
    I też uwielbiam lidla:D

    Miłego dnia:)

    Dodaje do obserwowanych, bo chce być na bieżąco z nowymi postami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wlasnie wczoraj myslalam o bieganiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biegam od wakacji, to chyba już mój ostatni miesiąc, bo niedługo zrobi się tak chłodno, że to nie będzie przyjemność, ale jak na razie to uwielbiam :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo to w takim razie wszystkiego najlepszego:) ja niestety ostatnio odpuściłam bieganie bo nie lubię sama biegać a odpadła mi moja towarzyszka biegania ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. takiej kawki to bym się napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa ślicznie wygląda :3
    Ja nie biegam, tylko na tłuszczyk, ćwiczę w domku :)
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie wygląda ta kawka :)

    ps. proponuje wyłączyć weryfikacje obrazkową przy dodawniu komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny strój do biegania :D

    zapraszam po darmowe próbki kremów, wystarczy tu http://inszaworld.blogspot.com/2013/09/wielkie-rozdanie-z-firma-beta-skin.html dodać komentarz i wysłać adres do wysyłki na email !


    SERDECZNIE ZAPRASZAM!
    www.inaszworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń